Antonia Mihaela Mihalcea 

Asociat Junior

În cadrul acestei funcții printre atribuțiile mele se numără redactarea documentelor necesare pentru constituirea completă a dosarului de înaintat către Registrul Comerțului. Respectivele dosare au drept obiect înființarea, desființarea de societăți comerciale sau efectuarea de modificări ale actului constitutiv pentru clienții firmei. De regulă, primesc solicitarea de la client fie prin telefon, fie prin e-mail, în urma căreia le aduc la cunoștiință documentele și informațiile esențiale de care am nevoie pentru alcătuirea unei cereri referitoare la rezultatul pe care doresc să îl obțină sau îi sfătuiesc să urmeze o altă variantă adecvată pentru îndeplinirea scopului lor. Comunicarea cu clientul are loc în mod constant până la momentul admiterii dosarului astfel încât să fie informat cu privire la derularea procedurii, dar și să fie asigurat în privința importanței pe care o acord solicitărilor sale.

Pentru ducerea la bun sfârșit a fiecărei sarcini mă folosesc de portalul online al O.N.R.C., încărcând acolo cererea împreună cu toate anexele sale, fiecare fiind semnată electronic.

După înregistrarea cererii, urmăresc în portal stadiul dosarului pentru a fi în permanență la curent cu lucrările deja depuse și eventual, pentru a preîntâmpina amânări ale soluționării dosarului.

Finalizarea unei sarcini constă în primirea documentelor din parte Registrului Comerțului, arhivarea unei copii în propriile dosare și transmiterea originalului către client alături de factura pentru serviciile prestate